Saçlarımı göremezsin ama kaç beden elbise giydiğimi 100 metreden anlayabilirsin

Saçlarımı göremezsin ama kaç beden elbise giydiğimi 100 metreden anlayabilirsin.Saçlarımı göremezsin ama bacak boyum hakkında bir fikrin olabilir bunun için pantolon giyerek sana yardımcı olabilirim, bunun benim açımdan sıkıntısı yok. Saçlarımı göremezsin çünkü çok günah, ama kalçalarıma bakmanda pek sıkıntı görmüyorum. Sıkıntı görsem bol giyerim zaten lütfen bakarken sen de sıkılma lütfen. Saçlarımı göremezsin ama tenimin rengini bilmenin hiç sakıncası yok benim için, sırf sana yardımcı olmak için etek boyumu kısalttım bu iyiliğimi de unutma! Saçımı göremezsin ama düğünlerde karşında dans edebilirim keyifle izleyebilirsin beni. Kırdığım her gerdanda mest olabilirsin ama saçlarım konusunda hassasım. Tek telini görürsen cehennemde yanabilirim. Günümüz tesettür anlayışı tam da bu boyutlara ulaştı.Karınca yiyenlerin karınca yiyerek doyup doymadığı mevzusu, insanların ne giydiği ne giyeceği nasıl davranması gerektiğinden daha umurumda inanın. Benim kamusal konforumu bozmuyorsanız İsterseniz yaprak takıp gezin bana ne!Ancak hazmedilmeyen doğru öğrenilemeyen her ideoloji her din her konu sadece sizin değil toplumun da başına bela oluyor.İnandığı gibi yaşamayanların yaşadıklarına inanma eğilimi yüzünden toplumsal kaos oluyor.Araf’ta yaşayanlar hem kendilerine eziyet ediyor hem de bu dini samimi yaşayan müslümanlara.Bir karar ver arkadaşım, kimsin sen?

Fosyoloji.com